Interview med Martin Lindstrøm

Martin Lindstrøm er en af de meste respekterede reklamemænd og branding-guruer i verden. Han startede sit eget reklamebureau som 12-årig og har igennem mange år arbejdet som rådgiver for nogle af verdens største virksomheder. Han blev i 2009 udråbt som en af klodens mest indflydelsesrige personer af det prestigefyldte Time Magazine.

Lindstrøm har skrevet flere prisvindende bøger. Der i blandt  Buyology – Truth and Lies About Why We Buy (2008, Broadway Books) og Brandwashed – Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to Buy (2011, Crown Publications) og bestselleren Small data (2016).

 

Interview med Henrik Wenzel

Henrik Wenzel er leder på Livscykluscenteret på Institut for Kemi-, Bio- og Miljøteknologi på Syddansk Universitet. Hans forskning ligger inden for udvikling af fremtidens vedvarende energisystemer, behandling af affald og genvinding af ressourcer, kulstof- og næringsstofbalancer i landbruget, miljøvenlige produkter samt renere teknologi i industrien.

 

Interview med Clean out Loud, Roskildefestivalen

Kommer snart,